Gott nytt år!

Hej igen. Förlåt för min lilla pause men den behövs! Jag kommer fortsätta med det till nästa år.. Alltså två dagar. 1 Januari gör jag en om start och någon gång där efter tänkte jag mig en ny design!

Morgon dagen, alltså nyår, kommer till en början tillbringas med familjen och några kusiner med familj. Vi kommer åka till stallet och tolka med Mio istället för att åka skrana i någon backe. Sedan äter jag även nått gott med dom till middag innan jag sedan åker till Johanna. Där kommer vi vara några stycken och tjocka oss och ha kul! sedan får vi se om vi åker till stan vid tolv slaget eller vad vi gör. Är så där lagomt taggad, hoppas det blir bra!

 

/Elin♥


för mig blir det mest bara att ta de lugnt faktiskt efterosm jag jobbar :S

Hejsan :D



Jag kan inte bestämma mig för vilken header jag ska ha på min blogg! Nu när jag har ny design! Lust att rösta? gå då in på bloggen och checka lite :D (y)



Kramar emelie (http://emeliennygreen.blogg.se)

sv: absolut,det går bra! när ska vi göra det?:)

svar:

tack så mycket! :')

toppen blogg!

Hur mår du ?

sv: allt bra med dig idag? :)

sv: Gott nytt år själv! Nej jag ska bara vara hemma, jag mår toppen! Du då, vad ska du göra på nyår ?

Låter härligt de, gott nytt år sötnos! Kram

sv: Härligt jora allt är najs med mig ;)




Kom ihåg mig?