ut och springa.

Sitter och väntar på att frukosten ska smälta. Har tänkt att fara ut och springa innan vi ska till atg med Mio..
Jag har ju ( är fortfarande) varit förkyld i ca åtta veckor nu. Men när mamma ringde vårdcentralen igår så sa dom att jag kunde träna så mycket jag orkade. Jag har ju hosta och snuva, men ingen feber! Det har ju varit såhär, lite uppåner, jätte länge så ja direkt efter samtalet så for jag ut och sprang. Jag som skulle skaffa upp jätte bra kondition innan skolan börjar, det lär jag ju aldrig hinna.. Men jag börjar iallafall nu och ska springa så ofta jag kan! nu jääklar!
Men det gick iallafall bra att springa utan hostanfall, så därför fortsätter jag med det.

Och jaa som sagt, atg(vetrinären) idag! jag vill inte dit.. 
Mio får så lov att vara bra i benet nu! annars  är det här slutet..älskling!...

Godmorgon..Önskar dig en skön sommar dag..

Jag ska ut i solen :) Ha det så bra!



Kram Saga

http://tmewii.blogg.se

ville bara säga godmorgon !

allt bra? :D

vad har hänt med mio? :(

hehe,tack =)

SV; inte så mkt ;9

haft en bra dag?




Kom ihåg mig?