Tisdag


Kom nästan just ur duschen. Hade tänk lägga mig och läsa, har fått hem "14år till salu", men tider bara rinner iväg när man sätter sig vid datorn.
Går kvällen var iallafall mysig. Jag och Johanna låg och såg på en, inte så bra film och åt fruksallad, mums!
När vi vaknade for vi till stallet och red en stund också.
asså ååh, ni får förlåta mig. men jag hade bestämt mig för att gå från datorn senast tre, nu är den halv fyra. Samuel kom just hem och allt ska så klart stressa upp mig, felet? jag kan inte sitta kvar här iallafall.

Sv: okej jag gör ny design igen hehe :P

jag håller också på att läsa den boken, sjuuukt hemsk är den. men har fastnat och inte läst på typ 3 veckor, haha!

har du börjat på den ?:)

skönt att höra, här också tack :)

vad har du för dig? (:

svar; jodå det är bra med mig med, Haft en bra dag hittills? ;p

Kollar du också på Paris Hiltons, my new BFF?

För dig som gör det så är det ju final idag, och vem tror du vinner? Vanessa eller brittney?

Svara gärna på min blogg :)



Kram



lovisarosen.blogg.se

vara med kompiis ! ;;D;;DD;D;

Veckans blogg tävling på min blogg! Nominera någon blogg du tycker om, eller varför inte din egen ? Vinnaren länkas i varje inlägg i en vecka :)

Uää läs nt den! läste den, den är hemsk och man mår fan dåligt när man läser den! fast igentligen en väldigt viktig bok!

Heej vi är med i en månadens blogg tävling och dt är nämligen våran första! Skulle betyda så mkt om du rösta på oss! Länk hittar på på bloggen! vi är nummer 5 (fem) ha dt bra! :D



Nu följer jag dig, följer du mig?




Kom ihåg mig?