Tisdag

Ursch vad ont det gjorde, tog den här Gardacil ( ingen aning om hur de stavas!?) men jag lever ju!

Skoldagen har rullat på som vanligt, Planerat idrott för denna termin och haft några riktiga lektiner nu, eller vänta, det kanske bara var i matten som vi började jobba, kommer inte ens ihåg.. Jag har demens/ senil ALLT jag har sämst minne i hela världen.. På matten t ex. så skulle jag skriva ett "d" så jag tänkte på ett d medans jag skrev ett "c" KUL!
Skit samma.. vänta nu vi skrev ett "brev" till våran svenska lärare också om oss själva. men that´s it, tror jag.

Mamma tar Mio idag vilket betyder att jag ha hela dagen och kvällen tom. Vilket bara gör mig allmänt stressad, får bara upp tankar om att shit enda lediga dagen i veckan, vad borde jag göra, vad var det jag skulle göra, blir tankar som kommer upp. Det är datorn som påverkar det här, det vet jag.. Kan inte förklara varför det blir så här. jag sitter och stressar om mig själv och det slutar med att jag bara måste släppa allt. som nu till exempel känner jag mig jäkligt stressad, asså ni kan inte förstå om ni inte känner det själva. Därför är det faktiskt bra för mig med skola och stallet, det får mig lixåm att tänka på annat
Aja nu blev jag stressad bara av att tänka på det här. Ska laga middag nu sedan kanske jag ska ut

/ Elin ♥

Sv : HIHI aaa:$ vad tkr du om min nya design?:$:$<3




Kom ihåg mig?