sova? ja tack

shiiit vad trött jag är, tur att jag har sängen här och tänker sova nu!
I morron måste jag upp vid halv nio-nio. Ska klippa mig klockan tio. Asså shit vad ska jag göra med mitt hår?
Jag har ju hyfsat långt och tjock hår, men det är ändå så sjukt trisst. Funderar på att klippa kort, men alla andra som har långt hår lyckas ju alltid få det så fint. Ah jag vet inte. Jag får se hur jag gör. 

Ikväll har jag förresten varit med några kompisar. Det slutade med att vi for till älven och grillade. 
Jag var sedan påväg att gå hem i mörkret. Jag fick nämligen skjuts på moppe innan, men jag ville som inte tigga till mig skjuts hem sedan, så jag började typ gå. Tog inte så lång tid så kom Emil och Johanna, johanna fick typ damp och tryckte på mig hjälmen, osså skjutsade Emil hem mig. Tur det annars hade jag väl blivit våldtagen eller nått. Att man äns ska behöva tänka så, jävla sjuka idioter!, kan vekligen få psykbryt ibland med tanke på hur mycket antalet våldtäckter osv har ökat. Hur kunde det bli så?

Aja nu väntar sängen. 
/ Elin

 

tack. vad gör dura ? :)

Oj! Vad skönt.. jag började redan igår..

Sv Elin; Okej, tack :). Jag har sett att många andra bloggare också har beställt sånna ^^.

Tack vad söt du är :D

kram

sv; Haha :D

Mli

Sv; Så bra då! :) Vad ska du göra för nåt idag då? :)

Du är ju dum som går med en urladdad telefon mitt i natten typ :O Då får lilla johanna damp ;)

tack detsamma :) har du ätit några jordgubbar under sommaren? ;)

kram




Kom ihåg mig?