Måndag - ny mobil!



Pappa var och hämtade mobilen åt mig idag! Beställde den i lördags (Cyberphoto) och hämtade idag, precis så ska det alltid vara!  Jag är iallafall nöjd med den än så länge, men snygg var det iaf! :)

Skolan gick faktiskt snabbt idag, kanske för att vi gick 8.40 - 14.25 och alla andra dagar 8.10 - 15.20, men lektionerna känndes ändå inte så dryga.

Mio var dryg idag, för det första red jag på "ridbana" ( fyrkantspår på åkern) för första gången sedan vilan och för det andra börjar han bli jäkligt pigg men ändå lat. Alltså när jag vill att han ska jobba i formen så vill han springa iväg och det kallar jag lat! Men han är pigg annars också och jag tyckte ändå att han fick springa av sig lite igår men det hjälpte ju inget till idag inte. Fast bättre pigg än seg, så jag ska inte klaga! =)

Nej nu ska jag ladda in några låtar osv i mobilen, sedan måste jag plugga engelska g ha det bäst! ;*

/ Elin ♥

sv: jo det är bara bra ! :D själv då? :)

okej va bra:) samma här, fin mobil! vad gördu?kram

Åh vad härligt, jag behöver verkligen en ny mobil (:

Det är bara bra, vad har du gjort idag? (:

lyllo! Jag vill också ha en ny telefon :) Hihi

härligt!



snygg mobil!

Oh yeah!

vilken fin telefon!



besök gärna min blogg - flyttar som 17åring till Spanien




Kom ihåg mig?