Lördag

Förlåt för att jag inte skrev i går som jag lovade. Sanningen är att jag har en period just nu då jag hela tiden känner mig stressad och mår inte på topp. Jag skriver ändå för att jag behöver skriva av mig. Ska snart ut så jag har lite bråttom just nu.
Igår tog jag ju Mio till hippo och red i skogen ett tag och det gick bara bra! Sedan fick Mio sig en dusch också vilket han behövde! Jag kom sedan hem vid halv nio vilket gjorde mig stressad eftersom att jag hade bestämt mig för att jag skulle sova tio! Jag vet hur sjukt det låter, och tidigt, men lägger jag mig tio vaknar jag av mig själv på morronen vilket är jätte skönt.  Hur som helst insåg jag att jag inte skulle hinna isäng, och då kom stressen. Därför skrev jag inte igår

slutade 15.20 idag, en fredag, ursch!! Sista lektionen var dessutom två timmar bild. gaaah vad har dom gett oss för j*vla schema.... For iallafall till Mio sedan och gjorde det vanliga.
Nu kommer stressen tillbaka, dom andra har redan hunnit ut och jag lovade att skynda mig dit, pappa ropar och vill nått. Jag har blött hår och inte satt på mig kläder.
Hoppas ni får en bra kväll, jag skriver när jag verkligen har tid.. Det blir bara värre annars

Puss!

fin blogg:)

tack :D va härligt att ha en egen häst :)

sv: tack, fick en bar men obbih vecka, hoppas din vecka var bra då!

kram

Heejheej



Skulle du kunna vara jätte snäll och gå in på http://deity.blogg.se se och rösta på mig, jag har äntlingen kommit till final och är nummer 1 :D

så snälla alla rösta på mig, jag skulle bli så grymt glad om jag vann, SNÄLLA SNÄLLA RÖSTA PÅ NUMMER 1<333333333333333333

hehe härligt! tack sötnos!

jobbigt med stress:S hoppas du får en rolig kväll iaf;)

Hoppas du får en en toppen helg. kram.

sv: hah tack :DDDDD

jaha ojj förlåt, vad ska du göra idag? gillar du hello kitty? anmäl dig gärna till tävlingen på min blogg ;)

kram

tack gumman :)

Hej! Idag är det nämligen Michael Jacksons födelsedag, gå gärna in på min blogg och skriv en hedring till honom! :) Tack.

sv: jaa:D



va händer idag?:)



usch, inte kul alls när man känner så :/

allt bra?

sv; Hehe :D

tyck till i mitt senaste inlägg, - nitar och läder tillhör rocken! kapa modet,

tyck till i mitt senaste inlägg, - nitar och läder tillhör rocken! kapa modet,

sv. vad bra :) nej precis, det är sjukt idiotiskt!

sv: det är toppen :D

allt bra med dejj ?

bara bra =)

vad ska du göra idag ?? ;)

fin blogg! allt bra med dig?

va me kompis å baka kladdkaka hihi :P




Kom ihåg mig?