jätte bra schema!

Kom ganska just in. Var först med Emiley i någon timma. Köpte B&J och var ute lite. Sedan gick vi in igen och kollade på lite tv. Inget bra på tv alls.. Emiley for då till sin kille där vid halv tio så då traskade jag över till Emma och Frida. Några andra var också där. blev inte kvar allt för länge. Är så sjukt trött dessutom, klev ju upp strax efter sju, inte så konstigt alltså!
btw, kan man vara allergisk mot ciggarettrök? isf tror jag att jag är det.. det bränner i halsen också hostar jag. ( okej jag har ju varit halv förkyld i tio veckor typ, men det är värre nu)
jag har inte rökt själv. men jag har ändå lyckats dra in från andra. sluta röka, så jäkla vidrigt bara!


nämen, inga lektioner i år, WOHOOO!=D

Nej, nu ska jag ta och sooova, känns som en stor längtan. Ha det bra, PUSS!

sv; allt är super !

händer i helgen?

K R A M E N

okej, ha ni gjort något speciellt? :)

min pojkvän är här, vi har mest taggit det lugnt. :)

Haha allergisk mot cigarettrök vad gullig ;)

Sv : Jo det är skitbra! :D Puss!

sv; vad bra! :D jodå, min dag var bara bra! :D kram

svar: det lätt nice, själv ska jag ta det lite lungt bara hehe

svar: japp ^^,

wooooow vilket schema! :O nice vilken linje




Kom ihåg mig?