Jag måste tröstäta




Tack för dom fina kommentarerna på mitt gammla hår. Jag kanske skrev på en konstigt sätt.
Det jag menade var att jag har klippt mig. Bilden i förra inlägger är på mitt gammla hår.
Jag har alltså nästan 20cm kortare hår än på bilden.
Fan nu kommer ångesten tillbaka.. ÅÅÅÅÅH!

jag går på Nybyggeskolan :)

auw. vet själv hur det är när man måste klippa av en bra bit, men håret växer och nu är dina toppar fina igen ju, eller hur. :)

Ne jag gör inte heller så mycket! Sitter här och svarar på kommentarer :P

Händer imorgon då?

Vad tycker du om min nya design som jag pysslat med under dagen? Skriv gärna en kommentar :)

mums. haha kramar

nu startar jag en veckansblogg tävling!

tipsa många om tävlingen & var jätte gärna med själv :)

kraam ♥

Sugen på att få hjälp. Men också hjälpa?



Lägg de 50kr . På en design . Pengarna går till goda endanmål. Bris (du kan läsa mer om i bloggen)

hoppas du hjälper oss. Men framförallt andra



Kram personalen

Å, nu blev ja sugen på glass :D

Ben and jerrys är så himla gött! ;D

*Em

Om du inte redan sett det, så är du utmanad på min blogg! Här; http://emelojs.blogg.se/2009/august/utmaning.html

ja det är väldigt bra med mig :D

SV.

aa^^



Du blev säkert jätte fin !!!=D

haha ja:) åh gott med b&j :)

allt bra med dej idag? kram

Ben&Jerry är ju så jäkla gott ! :)




Kom ihåg mig?