Sommar känsla

Måste bara börja med att det vaar grymt härligt att vakna upp och se att det var fint väder. Det hettade i ansiktet och det var måånga fler ute på skolgården än vanligt!! Stoooort plus.
Dagen har annars rullat på som vanligt. Vi hade ett litet Hk prov också, man skulle göra mat själv som man fick välja vad man ville göra. Man hade förstås inte allt i världen att välja på, utan det stod upp skrivet på ett papper vad som fanns, och min första tanke var spaghetti och köttfärssås. Så då blev det så, snabbt å enkelt.
Sedan efter skolan blev det som vanligt att åka till lilla Mio. Jag for ut barbacka i det härliga vädret, mycket folk som var ute och gick också. Riktig sommar känsla blev det idag alltsåå.
Nu ikväll jag jag försöka hinna med lite annat än att sitta med A - revolutionen, men tyvärr måste jag det också..
Aja ska börja plugga nu..

Pusss.

              

härlig kollage! vill ha sommaren nu:D

fin outit du hade btw.

Hejsan :D

Haft en bra dag?

Underbar blogg du har!

Kram




Kom ihåg mig?