plugg ist för dh..



D
et blev inget Desperate housewives. Fick lov att spela in det. Men nu har jag iaf skrivit 698 ord. Nu ska jag försöka avsluta lite och forsätta i morron. Jag tänker inte sitta uppe lika länge som igår, jag var verkligen inte pigg i morse.

Ska dricka upp mitt te också. haha känns väldigt tjatigt med ordet te eftersom att Boston tea party har mycket med Amerikanska revolutionen att göra..

Pusss.

p

svar. gör så :) jovars med mig äre bra ! själv?

Hej !Hej !

Jag tävlar om veckans blogg, snälla rösta på mig hör http://hannajohansson.blogg.se/2009/april/veckans-blogg-2.html#comment



rösta på nr 9. Albin

och SNÄLLA följ min blogg på www.bloglovin.com,

och få även folk att följa den, jag kommer skviva om allt, och ha massor med diskutioner om olika saker, tex myspace, msn, allt möjligt. Börjar när jag har fått 50 st följare på www.bloglovin

Hoppas du får en fin kväll =)

Kram

Tackar =)

kram




Kom ihåg mig?