ormar och soool!

I morse klev jag upp halv sju liite i onödan. Kom på att vi skulle börja halv nio idag för att vi skulle åka till Draggen och göra nått. Så jag tog iaf sedan bussen tid och träffade alla innan vi sedan vi dela på oss i klassen och gå till olika rum. I min grupp så vet jag inte riktigt vad vi gjorde.. Först skulle vi göra nått med flaggor på ett måttband!? aa jag vet faktiskt inte vad vi gjorde, lyssnade inte så noga eftersom att jag satt och smsade med Johanna typ hela tiden(a) Sedan gjorde vi mera konstiga saker. Hon, läraren alltså, ställde typ en fråga. Sedan ville hon typ veta om vi höll med om det hon sa eller inte, typp.. Skit samma! Efter det vandrade vi om kring där i korridorerna och kikade runt lite. Tills vi kom fram till två glas burar, och gissa vad som var där?.. Jo tre ormar. Måste säga att dom hade fin färg men huvvaaa ormar,spindlar och andra småkryp är inte roliga.. Å tror ni inte att två killar i min klass kom på att dom skulle hålla fast mig och lägga ormen på min arm. inte kul! Efter det så fick vi gå tillbaka till lilla grubbeskolan. På vägen till skolan gick vi in till en affär och köpte lite godis, osv. Matten hann vi inte riiktigt komma tillbaka till. Så vi la oss på fottbolls planen och steeekte lite innan vi sedan hade en annan lektion. Idag var det ju riiiktigt varmt. iloveit.
Näe nu ska jag göra klart det sista i So arbetet. Sedan om jag hinner och orkar så ska jag kolla på förra avsnittet av Despret!. Hare braaaa ;*

Pusss.

                  

Huuua, orm :P




Kom ihåg mig?