lördag kväll

Måste börja med att säga att det var sjukt gott med grillad kyckling och potatis gratäng. Det känns verkligen som att sommaren är påväg nu. Hur som helst så kom jag hem från stallet vid halv nio. Tog då en lång och skön dusch och blev riktigt trött och satte mig då och började kolla på James Bond med resten av familjen. Men när klockan var typ halv tio-tio så smsade Johanna mig och tvingade mig till att fara till grubbe. Så jag som nästan somnat framför tvn, bytte om och tog sedan cykelt till Grubbe. Amanda var också med och när vi sedan kom till Grubbeskolan så var det galet mycke folk där. Så vi satte oss på planen där och var där till typ halv tolv eller nått, har ingen koll. Då kom jag på att jag låste min cykel och att nyckeln var hemma... Så strax efter tolv kom pappa med nyckeln och då följde jag också med. Nu är jag riiktigt trött och sitter verkligen och halv sover. Så det är nog dags att hoppa isäng.

Pusss.



Kom ihåg mig?