Jag bryter min rubrik..

...Japp det gör jag, för nu är jag less på det.

Har ingen häst idag, eller alltså mamma tar ju han på Tisdagar. Så idag blir det plugg.. Men so arbetet är ändrat och ska vara klart och inlämnat till på fredag. Tur säger jag bara för hittils är 300 av 1000 ord skrivna... Har bestämt mig för att skriva faktat först och sedan skriva till det till en berättelse. Så nu när jag äntligen har börjat känns allt bättre. Men jag ska försöka att skriva klart faktat och börja tillsätta själva berättelsen idag. Sedan ska jag försöka göra klart resten på skolan. Det är alltid så drygt när man måste jobba massa på sin enda lediga dag i veckan, alltså inte vara i stallet. Då vill man ju göra annat. Men så är det.

Nu ska jag nog snart äta middag, sedan ska jag be pappsen om hjälp med SOn för sedan är det ju Desperate housewives i kväll, bästasteeee. Vi hööörs;*

Pusss.



Kom ihåg mig?