7 april.

Gissa vad jag gör just nu?..






Joo, jag sitter ute på våran baksida och solar!!, Helt sjukt skönt idag, fast okej.. Det kan blåsa till riktigt ordentligt ibland. Men ändå. Jag måste ju passa på medans det är varmt. För i morron är det säkert regn eller nått..
( upptäckte just att det inte syns att jag har solen på mig, men det har jag!)

Aja. Det gick riktigt segt att kliva upp imorse.. Jag väcktes av alamet på mobilen, mitt i en dröm. Sedan fick jag lov att ta bussen till skolan, så jag tog en rätt sen buss så att jag fick mycket tid på mig. sedan på språket kollade vi på en film som heter The 51st state, ganska konstig film och verkligen inte min typ av film..
Sedan så var det niorna mot lärnarna i fotboll, då vi hade matte så vi fick gå dit och kolla. Fast jag tror det var fler än jag som gick hem ist.
Åhh nu försvinner solen... Tror jag ska gå in innan jag börjar frysa..

Pusss.



Kom ihåg mig?