3 april.

Jag orkade faktiskt inte skriva igår..
Men fint väder kan man ju säga att det var ett tag igår. suuper härligt! For och red på hippo efter skolan. Tror helt serriöst att vi var 30 pers som skulle rida samtidigt i lilla ridhuset.. Inte så lyckat!
Senare på kvällen så for jag ut och var med nåra kompisar ett tag. Vi bara vandrade om kring typ.
 solade typ i öppet fönster (a)

Klev upp klockan åtta i morse och for till stallet och red. Skit tråkigt väder, isigt och blött/ lerigt..
Sedan kom marcus osså tog vi bussen till stan där vi var med några andra. Vi provade lite kläder och fikade på Lobbyn. Jag tror vi satt där i tre timmar och slappade.. Alla var typ trötta.. Efter det så tog jag bussen hem och åt god middag. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. Film,sova, fara ut?. Ah jag ser väl. Ha en bra kväll.

Glasssss.                    Amanda,jag och marcus;p haha


Pusss.

tack tack

allt bra ?




Kom ihåg mig?