20 april.

Asså egentligen har jag inte tid med det här. Vi fick veta idag att so arbetet ska vara klart på onsdag. Jag har panik just nu, jag klarar det inte.. Har försökt men för det första har jag inte ens börjat. Har läst lite faka om A - revolutinen men nu då? en "storyline" .. Nää huvva, det här är verkligen inte min grej och jag vill bara skjuta mig själv just nu..
Jag vet inte vad felet är på mig men jag måste verkligen vara på plugg humör för att kunna göra svåra/ tråkiga uppgifter, som pappa sa just. Hur kan man ha så svårt att koncentrera sig? Jagvet inte, jag behöver hjälp känns det som. Nått som hjälper på psykbryt, koncentration och allt annat. Jag hoppas att det går bort med tiden. Men just nu känns det nästan som en sjukdom och att jag behöver special hjälp(?)... Känner någon igen sig och har nått tips, eller får special hjälp på skolan? skriiiv..  så här kan det ju inte fortsätta...
Nu ska jag ta och fortsätta. I morron har jag ju inte Mio, så jag lär sitta med det här rätt mycket om jag inte hinner med massa på skolan i morron. Usscchh vad less jag är, vill verkligen ha sommarlov nu och slippa allt det här. Men sedan måste jag verkligen bli effektivare på skolan...

Pusss.
      

Men asså man är ju sjukt stressad på våren och sista tiden innan skolavslutningen ! Fattar inte vrf man har så mkt prov sista tiden... Det går verkligen inte att plugga när man är stressad elr inte är på plugg humör ( men hur ofta är men det?) ÅHHHHH!

sv;

ohja ! (:

allt bra annars ?

sv;

härligt ! (:

nja sådär. Trött, ont i foten & plugg, värre kan det kanppt bli :P

sv;

näe inte alls kul.




Kom ihåg mig?