19 april.

I går kväll var hyffsat nice. For först och träffade Johanna. Sedan for vi en snabbis till henne innan vi for ut och träffade en kompis. Vi satt typ på hedlunda en timme kanske? innan vi sedan gick mot grubbe å där tog det roliga slut, så sedan for jag och Johanna hem till mig och fikade och sedan somnade vi.

Och igår fick jag höra lite roliga nyheter! vi och resten av släkten ska kanske åka till Turkiet!!! Vi var där för två år sedan i Side. Helt sjukt härligt var det. Men det bästa då var att en kompis fixade så att hon kunde åka samtidigt och bo på samma hotell som mig. Men så blir det nog inte nu. Om vi åker så kommer vi att fara i typ septemper eller nått. Men allt hänger tydligen på mig verkar det som.. Eftersom att jag har Mio och sedan går jag ju nian då vilket gör att man har mer läxor/prov osv. Men helt seriöst, så svårt kan det väl inte vara att ta igen en veckan?.. Näe jag tror det kanske blir jobbigare att få ihop det med Mio. Men det ska lösa sig!
En bild på hotellet. Det blir kanske samma hotell om vi nu ska fara. Jag hittade inte våra egna bilder från turkiet såå..


 
Aja Ikväll är det hoppträning. Eller vi ska nog rida små hinder eftersom att det var tävling igår.
När Johanna har skickat bilderna från Surf så lägger jag ut dom också. Nu blir det middag.
Men neeeeeeej, jah kom just på en sak..... skola i morron! suuuckk. Den här veckan har verkligen gått fort, åhh!. ajaa.
Ha det bra;*

Pusss.

sv; härligt :)

det går!

gör du då?

åhh turkiet är härligt ! :D jag var i Side i somras ((:

p

svar. hihi hej du, var ett tag sen du ville ha en bra pepplåt men jag gillar iaf collide :)

kan göra det senare ikväll? :)

japp! okej hehe den är fin :)




Kom ihåg mig?