18 april.

Tjosan, kom just ur duschen. Ska berätta nu hur det gick idag!
Red som sagt en LB (90cm) först Som gick jätte bra!, men tog en för snäv sväng till nian i omhoppningen och red inte ordentligt så då fick jag ett stopp. När jag sedan skulle gå till min hopptränare och höra vad hon tyckte om rundan så ville hon att jag skulle hoppa en LA ( 1 m ) Så mamma sprang upp och efteranmälde mig.
Det blev andra gången som jag hoppade en LA och sist jag hoppade det så stannade jag ut mig på typ fjärde hindret. Men idag var Mio jätte duktig, bra takt och tempo. Men då petade Mio ist två tommar. Men jag är verkligen jätte nöjd ändå.
Puss på ponnyn<3

Nu sitter jag och ska försöka jobba med lite SO arbete, vilket går åt h-vete.. Men det är bara att fortsätta med det.. Hade tänkt att lägga mig och vila en stund efter som att jag klev upp sju och sedan har ridit, vilket blir ganska jobbigt och man är ganska slut. Men då kom jag på att Johanna ska sova hos mig i kväll, sedan har vi stallmöte vid typ ett. Sedan ska jag åka till hippo på kvällen. Men jag får pigga upp mig på andra sätt i kväll! :)
Nu ska jag forsätta jobba lite. Vi hörs i morron!

Pusss



hahahaahha, sööööööt va?(a)

sv; ja :)

läget? :)

H

sv: haft en bra dag? :D

jag äger inga jeans short så ja har ingen aning^^ gissar på H&M eller Veromoda. Dom brukar ju ha :)

sv: jorå ;D

vad ska du göra idag? ;D

sv: inte så mkt, bara chillar och lyssnar på musik ;d

sv: hehe :D

fin blogg, vad gör du? (:




Kom ihåg mig?