17 april

Hej och förlåt för struliga inlägg. kanske ska jag börja från i onsdags kväll då jag sov över hos Johanna
Då åt vi som sagt var våfflor och bara tog det lungt hemma hos henne. Vi såg även världens sämsta film " de ofrvilliga"
Någon fler som kollat på den? Vi tyckte iaf att den var jätte konstig och dåligt filmad, dålig handlig osvosv..
Sedan satte vi oss vid datorn och höll på att flumma och somnade sedan klockan fyra.
Halv tio klev vi upp igen och åkte till stallet, där for Johanna och hennes mamma ut med tom och jerry en snabbis medan jag mockade och grejade i stallet. Sedan for vi hem igen och åt lite varma mackor osånt. Efter det så for jag hem igen och åt middag och for sedan till Johanna och sov över igen. Men vid halv nio for vi till stallet och red. Lite sent men ganska mysigt. Vi båda var rätt trötta men ändå kollade vi på en till film som hette "kärlek 3000" jäätte gullig film!

Nu idag så klev vi upp vid halv nio tror jag?. Johannas moster skulle nämligen skrapa lott i tv. Ganska spännande, 50.000 kr vann hon. Inte illa enligt mig men det var tydligen det minsta man kunde vinna!.
Nu ska jag snart äta pannkakor och sedan ska jag åka till hippo med mio, Johanna och Tom ska också med!:)
Jag ska ta det rätt lungt idag eftersom att det är tävling i morron! Är grymt taggad och hoppas verkligen att det ska gå bra! Det gick inte så bra för mig och Mio i slutet av förra året, stopp och små pet i nästan alla klasser. Men i november så for vi till ATG och det visade sig att lillpojken var lite halt, så han fick stå ett tag sedan satte jag igång honom igen. Nu är han jätte pigg av sig och har inte stannat på någon träning. Så jag hoppas verkligen att det ska gå bra för det känns så bra!
Nu måste jag ner och äta lunch, hare gött!

Pusss.
H

sv: hehe ok, ska bara ta det lugnt idag :D

H

sv: japp, ska nog se på talang.. ska du? :D

Våfflor är så gott. :)

Jo allt är på topp med dig då?

sv; ja :)

görs?

sv; okej :)

nej inte mkt!

Göra idag då?

H

sv: hehe oki

annars är det fint väder vid dig idag? ;D

J

Sv: Okej, joo det är bra med mig =)Sj?

H

sv: här med

gjort idag?




Kom ihåg mig?