17 april.

                  

 Sitter och kollar på lite kläder igen. Har presentkort på Gina Tricot och dom har verkligen snygga kläder där! Grejen är att jag vill hitta en ny bikini till i sommar men jag hittar ingen jag riktigt gillar. Kanske är jag tidigt ute? Sedan vill jag ju ha ett par Jeans shorts, men det hittar jag ju såklart inte heller.. Just när det gäller att hitta kläder och inte bara kolla så glömmer jag bort alla dom här sidorna där det finns massa kläder som jag brukar kunna hitta snygga och billiga kläder..
Vad heter alla sidor? hjälp! Jag har inte varit på stan på jätte länge heller men snart måste jag göra det och gå igen om alla affärer känns det som. Aja nu ska jag packa lite grejer för i morron. Upp tidigt ska jag också, tur att jag är trött. Måste ju vara pigg till i morron. Johanna ska följa med dit också, Blir bara bra!

Pusss.

sv; okej okej :D

ne inte mkt :)

H

sv: typ nt jag heller

hahaha ser du på talang09 ? :D

H

sv: vrf nt?

haha det är klart, ofta man missar det ;D

sv; ska ta det lugnt :P

själv då?

H

sv: haha okejokej, :D

H

sv: haha idag var talang roligt, haha :D

(svar)Tack så hjärtligt...

Mitt mål är att vå ut något som kan sätta igång lite tankar i andras huvud...



Alla är värd så mycket och jag vill att de ska tycka det själv...

sv; tävla i vadå? :D

jo de är toppen själv <?

ahaaaa :) haha nu är jag dock lite bakis men då hade jag huvudvärk :p

linnet va jättefint!

Hej, nu är jag tillbaka från min bloggpaus :]

Så bloggen uppdateras som vanligt igen :]



Kram Maglate

vet ingen direkt billig sida men asos.com har rea nu och tror att nelly.com med.

bäst är ju att klippa av gamla jeans som jeansshort.) gjorde jag och blev superbra!




Kom ihåg mig?