16 april

Hejsan hoppsan.
åt just middag och nu ska jag fara och sova hos Johanna igen:D
Igår kväll så hade vi myskväll typ. riktigt nice. Vi gjorde inte om min design, det får bli en annan gång.
Där imot så var vi uppe till klockan fyra och klev sedan upp halv tio, men det konstiga är att jag är pigg fortfarande.
Aja i morron blir det förhoppningsvis bättre uppdatering nu ska jag fara.
Btw, johanna skrev hela inlägget igår, ändå skrev hon att hon satt i "johannas" säng. aja hon är ju som hon är;p
Pusss.


                              

sv; härligt :D

ne inte mkt, ta det lugnt :)

J

Ohh gott! :)

H

sv: Haft en bra kväll? Godnatt :D

omg vart får m,an våfflor:)

Bea

Bra blogg du har :D



- Allt bra?b

härlig blogg =)



H

sv: SOV BORT HELA KVÄLLEN HAHA! :D

så vad händer idag?

Hej!

Är du intresserad av att vinna en bloggdesign?

Iså fall gå in på min blogg och tävla!




Kom ihåg mig?