15 april.

Började dagen med frukost och lite matte. Sedan kollade jag på Desperate housewives två bra avsnitt! Efter det så gick jag ut och solade lite, nu har jag tagit en pause från det, gjort kladdkaka ( det bästa som finns ) snart ska jag gå ut igen. Måste bara lägga ut en bra låt. Untouched med The veronicas som har många bra låtar upptäckte jag nyss:)



Nu ska jag gå tillbaka till solen. Ha en bra dag;*

Pusss.
H

sv: Nu är jag hemma

vad har du gjort idag?

Vad gör du då? :D

Taack så mkt!

Vad ska du bli peppad för :)

Kram

H

sv: nice

varit i skolan och nu är man hemma och tar det lugnt ;D

Fin blogg :)

Sv; hehe jaa =D Jag vill också sola men har ju aldrig tid xD

härligt! jag försökerpeppa mig själv att ge mig ut o springa haha =)

Härlig låt :)

H

sv: fett skönt för dig ju ;D

sv; ikväll blir det bara bloggen och tv :)

du då?

Hej nu har jag frågestund i min blogg! Ställ gärna en fråga till mig hellst någon bättre än "varför började du blogga?" så skulle det va jätte snällt! :D Puss

H

sv: hehe, svara gärna dagens fråga? :D

sv; vad härligt du :)

H

sv: Okej

hon är snygg, men ganska dålig uppdatering enligt mig >:




Kom ihåg mig?