15 april.

Nu ska jag till Johanna. Vi ska bara ta det lugnt och typ se på film. Vi ska förhoppningsvis göra helt ny design på både hennes och min blogg. Jag sover även över där, och sedan i morron ska vi åka till stallet så jag kommer nog hem till middagen, hörs dåå!

Jag vill ha fler pepp låtar när jag ska ut och springa/ promenera. Vad lyssnar ni på när ni tränar?  SKRIIIV!

H

sv: japp

föredrar isåfall kissies blogg! BRA UPPDATERING OCH SNYGG :D

sv; vara hemma och bo i soffan igen, du då? :)

ingen fara :)

Tjoo! Ja du, jag har mycket musik. Under kategorier "musik och video" på min blogg har du massa musik. Något kanske faller dig i smaken!

går att lyssna på allt som får en glad. Paramore och neverstore brukar hjälpa mig mycket när jag vill känna mig mer pepp.

Ingen orsak!



Trött som bara den. Varit inne i Stockholm idag och sprungit och shoppat i flera timmar. Man blir fasen helt slut. Hur är det med dig då?




Kom ihåg mig?