14 april.




"Benjamin Martin visade en gång i tiden prov på stort hjältemod under kriget mot fransmännen och indianerna. Därefter drog han sig tillbaka köpte en gård, gifte sig med en kvinna som han bildade en stor familj med. När hans älskade hustru dog gällde det bara att leva i fred, fostra barnen och sköta den blomstrande plantagen. Men orosmolnen hopar sig. En konflikt med de fruktade "Rödrockarna" hotar. Martin blir ombedd att på nytt dra ut i krig, men han vägrar bestämt. - Jag har sju barn. Min hustru är död. Vem ska ta hand om dem om jag slåss mot engelsmännen? säger Martin inför en församling av patrioter."

Själv tyckte jag verkligen inte om den här filmen. Huvva, jag satt och grät nästan hela och det är verkligen inte min typ av film. Dock är den välgjord och bra skådespelare. Men näe jag har alltid sagt och kommer alltid säga att sånna här filmer vill jag verkligen inte se.

sv; härligt :)

nja sådär :/

gör du då?





Touch and go, swinfly :D

sv: naw tavk du :D Hm.. en bra pepplåt? eh, haha, nu kanske du inte gillar menne:

SuG - Love scream party :D

hah jo men du kommer säkert tycka det låter überkonstigt och att killarna som spelar låten ser ut som tjejer x'D Har du lyssnat? :3

en pepp-låt? those dancing days - hitten :)

Fin blogg :)



Verkar vara en lite tråkig film faktiskt :P hehe

Sv: En bra pepplåt är Put your hands up to detroit :P

sv; killen och jag gjorde slut i förrgår :(



okej okej :)

göra idag då?

Det beror ju lite hur du vill bli peppad. Är du leden så du måste peppas upp eller ska dugöra något ul så du behöver pepp?

H

sv: tack så mkt!

hm.. vet inte.. riktigt! :D

sv; tack så mkt :)

härligt :)

ne inte mkt!




Kom ihåg mig?