14 april.

Hej på er.
I morse vaknade jag vid halv tio. Kollade lite på MTV, hörde en bra lååt. Dani California med Red Hot Chilipeppers. As skön! Sedan for jag iaf till stallet i det meega härliga vädret. Mockade och gjorde allt och i väntan på att Johanna skulle komma satte jag mig och solade lite. Sedan for vi iaf ut och red. Det gick rätt bra, båda var pigga och Tom stegrade säkert 20 - 30 gånger idag. Johanna var nog lite less, tur att hon sitter kvar! Efter det for vi hem till Johanna och åt en macka, bytte om och sedan for vi ut och sprang. Vi hade bestämmt att vi skulle springa minst en gång i veckan. Men Johanna fick så ont i axeln, hon har en skada och ska opereras, så vi får se hur det går i fortsättningen. 
Men jag ska iaf försöka springa, så om någon vet nån bra grupp/artist/låt att lyssna på när man tränar, säg till!

Nu fick jag just ett nytt problem att lösa. Hade bestämmt att idag ska jag minsann se Patrioten som hadlade om Amerikanska revolutionen, då kom jag på att i kväll är det ju dubbel avsnitt av Desperate housewives...
Så jaa nu vet jag inte riktigt hur jag ska göra. Kommer ju kunna se båda ändå. Men patrioten måste jag verkligen se snart. Så egentligen.. Vad jag än väljer så kan jag se det andra alternativet i morron. Jag tror nästan att jag ska spela in Desperate, även fast det är bäst! Aja vi hörs i kväll. Då kanske jag har fått lite bilder av Johanna från idag också..

Pusss.

dagens fråga: vilken är din favorit tv-serie? (:

kram

MIn axel måste verkligen bli bra!!!

tack tack :)

proper education - eric prydz vs. floyd är en av många du kan använda! :)




Kom ihåg mig?