12 april.

Tjosan.
Kom just ut ur duschen.
Igår när jag kom till Ida så började vi med att fara ut och rida på hennes hästar. Vi körde lite race och hade kuul.
Sedan såg vi på Törnrosa. Drack cola och åt chips, snackade lite osv. Sedan kom Johanna dit också. Så fortsatte prata och flumma med ett ton foundation som var tooo browniee, jätte snyggt! *nooot* Ni får se dom snygga bilderna antingen ikväll eller i morron. Jag menar förstås att vi var oseriösa med sminket..  haha, aa iaf så till slut så gick vi isäng.
På morronen vaknade vi vid halv tio. Johanna åkte sedan hem, och vid ett kom mamma med Mio. Så då red vi alltså ut jag och Ida. Gick baara bra. Mio var pigg precis som jag trodde, och fint väder fick vi ockå, tackk! Har masssor med bilder, men nu får vi snart middags gäster. Så jag hinner inte lägga ut dom nu.

Pusss.

hej:D



dt ebara fint med mig^^

hehe.. härligt väder så man mår bra:D

vad gör du då?:d

hej:D



jaha..okey=) jag har nyss ätit.. hehe,grillade idag:D härlit väder ju=)

nu har jag bytt bakgrund och header..vad tks?:D

e dt bättre lr ska ändra tilbaka till den gamla??




Kom ihåg mig?