10 april.

Förlåt att jag inte skrev igår!
Jag hade (igår) tänkt kliva upp och plugga lite, men ignorerade alarmet och vaknade halv elva.
Sedan åkte jag till stallet och for in med lilla Mio till hippo. Han var jätte duktig. Det var lite tungt underlag men det gjorde bara att han blev lugn och jätte fin! Sedan när jag kom hem duschade jag och for sedan iväg till Mickis. Vi var ute med hundarna en stund sedan gick vi in igen. Blev inte kvar där så länge för sedan skulle hon och hennes kompis iväg på fest. Vilket jag inte gjorde eftersom att jag skulle upp i morse tidigt för att mamma skulle hinna skjutsa mig till hippo igen.

Det gick även bra med Mio idag också. Ska snart åka till Mickis igen. Tror vi ska åka till hippo där hon ska rida hennes häst plus en till. Sedan blir jag kvar där tills ikväll:). Nu måste jag bara övertala mamma att jag inte ska med till mormor och morfar. Aja skriver ett inlägg när jag kommer hem igen. Hare bra!

Pusss.

sv; härligt :)

jorå det går allt!

gör du då?

Jag hjälper dig med en ny design om du vill? :)

Rösta gärna på mig som veckans blogg! :) Nr 2 Hos

http://magiskaminnen.blogg.se/2009/april/dom-nominerade-ar-1.html#comment.

Ha det bra och glad påsk!




Kom ihåg mig?