1 april.

Har faktiskt inte blivit lurad idag!, Trode nästan att jag skulle bli lurad på något sätt, men icket!
Red med Johanna och Emiley idag. Hästarna var rätt pigga, och det var helt sjukt härligt med +15 grader i solen!. Nog för att det blev kallare sedan när den försvann, men ändå. Hoppas verkligen att det här vädret håller ett tag nu!.
Jag hörde just en låt som Kenza hade lagt in. såå himla bra låt, och då menar jag i det här fallet texten mest!
Det är iaf Darin som tsm med friends har gjort denna låt, What if


Så himla härligt allt känns just nu!, ledig fre-sön i veckan, sedan nästa vecka är i ledig tors och fre, sedan är det ju påsklov!.. åååh tänk om vi får bra väder ocksåå!, meelike!.
Btw, Äre dumt att ladda hem musik/filmer nu?
Nu blir det sängeen och packa ihop väskan inför i morgon till skolan. Ladda mobilen måste jag göra också..

Pusss.

asså de e ju inte lagligt.. de finns gratis sidor o jag brukar blogga om låtar som man kan ladda ner så följ min blogg




Kom ihåg mig?