Söndag

 
Igår efter jobbet så åkte jag direkt till stallet. Bulan var väldigt ivrig så från de att jag hoppade upp, (går med honom efter vägen innan jag hoppar upp, tar ca 10 min) så travade o galopperade jag mest hela tiden i ca 20 min. Försökte jobba honom i skritten sedan men det var omöjligt i hans iver. Så jag hoppade av lite tidigare för att kunna få honom att slappa av. Ibland blir han verkligen rääser. Måste ta honom till nån ordentlig galoppväg snart så han får rulla på. 
 
Kom sedan hem vid 19.30 och då hade Tomas gjort jättegod middag. Lövbiff med krämig fyllning emellan och sedan sallad och potatis till det. Sååå gott! Till efterrätt blev det Ben & Jerrys till en riktigt bra film. Longest ride. Ganska typisk kärleksfilm men ändå inte riktigt. 
 
Nudäremot blir de ett långpass i löpardojorna, ett jobbpass och sedan ett hoppass på Hippo. Kan bli en bra söndag dethär!
 



Kom ihåg mig?