träningspass och tävlingsdag

 
 
Träningen i torsdags gick rätt bra ändå. Fick en stund med en vääldigt fin trav. Galoppen är fortfarande kaos. Hoppas att det är för att jag har blivit hårdare och håller på att komma till lite av en annan ridning. Då blir de lätt "konflikter" tills de lossnar. Vi åkte iallfall till tävlingen i lördags. Regnet öste ner och jag kände direkt att jag visste hur banan skulle se ut. Varit där förr när de regnar och vattnet rinner inte bort. Så sa jag till Bulan att vi INTE ska vara ett av ekipagen som tappar poäng pga pölarna, eller sjöarna av vatten. Det ska inte vara snack om saken. Vi rider igenom som om ingenting. Inne på framridningen var han rätt fin emellanåt. På banan lika så. Brydde sig inte alls om vattnet, vilket en del andra gjorde. Är egentligen inte nöjd över själva ridbarheten. Men vi gjorde nog okej vägar och traven var också ok. Vi skramlade iallafall ihop 61,167% vilket var förvånande men ett tecken på att vår lägsta nivå har höjts. Dessutom var jag endast 0,166% ifrån att få en placering. Hade varit galet roligt om jag lyckats med det men vi får revanch snart! Då hoppas jag att vi fått till ridbarheten lite bättre.



Kom ihåg mig?