Nu är vi på banan igen!

 
Efter två veckor av hård träning börjar vi nu landa i höstsvackan. Första veckan efter Erikträningen gjorde vi bara enkla saker. Jobbigt för kropp men inte för knopp, så att säga. Det gav väldigt mycket! Utan att skriva tusen rader om uplägget vi haft så fullföljde vi en plan och funkade bra. Två pass för Frida har hon fått börja sitta upp och sedan har jag suttit upp. Vi brukar göra så ibland och det är också ett sätt som ger så otroligt mycket. Både att få se från backen, få analys från Frida som sitter på, men också för Bulans skull att få lite bättre hjälp emellanåt. Nog om det. 
 
Jag har markarbetat nu 2-3 dagar i veckan för att så snabbt som möjligt komma in i det och i tisdags var jag med och tränade för Johanna igen och det gick toppenbra! Mitt mål med träningen var att göra allt i min makt för att han skulle vara så avspänd som möjligt. Men han blev aldrig så spänd så jag kunde genomföra hela träningen utan att ex lägga massa volter, avbrott eller så. Vi var ett team igen!
 
Nu på morgonen har jag tränat för Frida. Vi jobbade vidare på det vi gjort med att hoppa på volt och lägga volter emellan. Än är vi inte helt på banan med att hoppa så mycket linjer. Han blir lite för springig. Men det är detaljer. Jag vill ha honom helt avspänd i första hand!  Idag var vi verkligen på topp! Han var avspänd, glad och mjuk. Riktigt roligt. Är helt säker på att hoppningen kommer kännas riktigt bra när markarbetet sitter. Ja det är ju en ständig utveckling såklart men vi har något riktigt bra på gång!



Kom ihåg mig?