måndag

 
hallådär!
 
Helgen fortsatte himla bra! Efter loppet så firade vi lite hos mamma och pappa med god mat och bubbel. Så mysigt! På söndagmorgon vaknade jag och var trött så in i norden. Stel som en pinne var jag också. Men jag insåg snabbt att bara jag håller igång så mjukar jag upp. Så jag började med ett pass på Bulan. Han fick sig ett pass på en åker. Där han bara fick rulla lite lätt i alla gångarter. Han kändes väldigt fin! Sedan åkte jag ut till Hippo där jag fick hoppa Sofias häst Lisa. Har ridit henne några gånger tidigare och hon är en riktigt rolig dam. Hoppade en kortare banan på låg höjd. Hon tar för sig hinderna betydligt bättre än Bulan och de kändes mer som att hon visade mig hur jag skulle göra än tvärt om ibland, haha! typ "hallå, var bara still så fixar jag det här" ba okej.. Super kul var de iallafall.
 
Idag jobbade jag 10-18 och sedan skjutsade mamma mig och Bulan till ridbanan. Bulan kändes pigg o glad och väldigt fin! Lite spänd emellanåt men väldigt mjuk och fin! Kom sedan hem kl 21 redan så då kunde jag bara inte hålla mig. Drog på mig löpardojorna för att känna hur benen kändes. Blev en 3 km lugn runda och kroppen känns kanon! Så himla kul. Så jag anmäler mig nog till Umeälvsloppet som jag sprang förra året. Det är två veckor kvar så då hinner jag både återhämta och ladda upp!



Kom ihåg mig?