Hoppträningen igår



Igår hade jag ett arbetspass 10-18 men jobbade över till 18.30. Så mamma kom och hämtade mig som vanligt och jag åt i bilen. Men denna gång blev de ännu lite stressigare eftersom att träningen börjar 19.30 och hästen ska hämtas och de ska packas. Men de gick bra! På hoppträningen idag red vi samma linje och "dogleg" som jag gjorde med ridskolan i måndags. Det var dock lite spännande att göra samma sak med olika hästar. Dock hoppar jag Bulan så mycket rejälare på oxrar men de gick ändå. Måste fortsätta nöta oxrar och min sits över hinder. Igår var jag lite missnöjd över just den biten. Men idag känner jag mig taggad på att fortsätta träna, träna och återigen träna! Efter passet fick han sig en dusch av mamma. Dock hade han tydligen rullat sig så mycket inatt att svansen var elektrisk... 



Kom ihåg mig?