Torsdag

Känner mig riktigt trött i ryggen nu efter både ett ryggpass på gymmet och sedan att jobba 12-18 då jag står upp och iprincip still, hela tiden! haha det låter ju inte jobbigt men man får ont i fötter och rygg. När jag kom hem kastade jag i mig middag innan jag for till stallet. Fixade stallet och tog in Raspen, lindade hans ben osv. Sedan fick jag fara iväg till Hippo för att desinficera. Det är ju hemmatävling i helgen så jag har ju min uppgift även om jag inte tävlar själv. Höll på glömma detta när jag inte längre är så inne i att det finns tävlingar. Pratade nyss med mamma hur vi ska göra. Säger förmodligen upp mig från anläggningskort osv. till nästa år.. om inte ett mirakel sker som sagt! 
 
Men nu är jag hemma och ska ta tillvara på kvällen. Bara ta det lugnt och sedan sova tidigt är tanken. Snart är det helg och det kommer inte innebära tidiga kvällar. Taggad!
 
 



Kom ihåg mig?