GRIT strength

 
Normalt sätt så kör jag Total Training på onsdagar men idag var det utbytt mot GRIT strength. Det är ett helt nytt pass som Iksu spa inte fått än. Vi fick helt enkelt prova på och sedan kommer passet inte komma förrän till hösten.. Jätte tråkigt att få vänta för jag hade gärna kört det snart igen! Det finns både GRIT som är mer kondition och GRIT strength som är mer vikter osv. Det är alltså inspirerat av Crossfit och liknar Total Training också fast detta gör man i grupp och inte i stationer. Så kör man stenhårt i 30minuter med några få korta pauser. Enda nakdelen var att det gick super fort ibland och övningarna blev då lite slarviga. Men svetten rann och det var otroligt bra träning. När man sedan fått köra detta några gånger så kommer man nog in i tempot och då blir det troligtvis ännu roligare! Helt slut sitter jag nu och stoppar i mig lunch. Snart tillbaka till skolan!



Kom ihåg mig?