Måndag

bra bild osv..
 
Hej igen! Har legat i feber i helgen och känner mig fortfarande rätt hängig. Med detta och att jag inte fått hem min nya dator än, har gjort att jag inte riktigt orkat sätta mig vid den stationära. Dessutom gör jag knappt något om dagarna så det finns inte mycket att skriva. Mitt nöje i helgen, som avslutas ikväll, är att jag bestämde mig för att se alla Harry Potter filmer igen. Mycket bra val enligt mig för dessa filmer har aldrig varit så bra som nu. Har nästan bara sätt filmerna en gång, alltså när dom kommit på bio, samt någon gång extra med vänner eller så. Men att se alla så tätt inpå och i rätt ordning, gjorde varenda film mycket bättre och jag ser dom mer spänt än någonsin. Jaa, jag är en tönt vad det gäller filmer jag gillar men och? Ikväll ska jag iallfall se sista!
 
Annars så hade vi brännbollsturnering på skolan idag. Jag låg dock hemma.. kul! Imorgon väntar mingel på skolan, samt ordna flaket osv. Sedan på onsdag är det alltså dags. STUDENTEN. Galet vad tiden går fort. Helt vansinnit! 



Kom ihåg mig?