Fredag

I brist på bilder så bjuder jag på en från Örebro.
Så himla fint bara! 
Klev upp vid halv åtta imorse, åt frukost och for till stallet. Släppte ut Raspen och mockade innan jag cyklade vidare till stan för att ta bussen till jobbet. Jobbade 10-17. Dvs dom bästa soltimmarna.. (inte vara bitter nu!) for sedan hem för att byta om och sedan direkt iväg på en löprunda. Blev 7km varav ca 3 minuters vila (promenad) då en feeet backe tog lite väl på mina krafter! Sedan åt vi god middag med grannarna och även massa gotta till efterrätt. Senare ringde Tomas så jag pratade med honom ett tag om allt och inget. När vi sedan sagt hejdå så uppmärkammade jag att klockan faktiskt slagit tio, så jag cyklade iväg till stallet och tog in Raspen. Nu blir det sängen för mig. Upp tidigt för att hinna med lite roligheter innan jobbet. Hinner nog skriva om det imorgon. Nu ska jag sova, hejss!
 
 
 



Kom ihåg mig?