Tisdag

                     

Så var årets första skoldag gjord. Helt okej när man har tjejerna! För nog hade vi samlat på oss energi allt? Den långa dagen gick lagomt fort ändå och jag åkte sedan ut till stallet. När jag sedan skulle göra det sista så upptäcker jag den öppna, tomma fickan på jackan. Vars f-n är mobilen? Paniken kom direkt så att säga. Fyllde klart vatten hinken jag höll på med och sedan letade jag i stallet. ingen mobil. Letade efter vägen jag varit ut med Raspen. ingen mobil. Gick samma väg hem. ingen mobil. Ville knappt gå in genom dörren och erkänna att jag återigen tappat bort en mobil. Jag går in genom dörren och det första jag ser är.. mobilen! Jag måste erkänna att jag svor och grät en tår. Den stora paniken i allt letande och sedan veta att den bara låg hemma.. Shit, jag kände mig nästan arg. Så känner jag inte nu längre. Just nu är jag lättad och glad...

Vi har tydligen inga lektioner imorgon. VA? näe. Vi behövde inte ha några av dom tre vi skulle ha. Blir ändå en väldigt tidig morgon för mig imorgon. Har körlektion klockan sju. Tänkte därefter åka till stallet, ta en promenad med hästen som tappat en sko...sedan tillbaka till trafikskolan för att göra Risk1. Så ser det ut för mig just nu.



Kom ihåg mig?