Söndag

Snacka om att man kan va lite smyg bortskämd ibland. Igår vart jag så jäkla sur då byxorna jag skulle ha var i tvättmaskinen. Dom hade tvättats klart en timma innan jag skulle fara och då ställer sig mamma och blåser dom torra med hårtork (dom får inte torktumlas). Imorse sa jag att jag ville ha inbakad fläskfilé, helst till frukost men det blev ju lite svårt så jag får det till middag istället. Då ville jag ha pannkaka till frukost/lunch istället så då gör mamma och pappa det åt mig och Tomas. Snacka om att föräldrar kan vara överdrivet underbara ibland. Tänkte hjälpa till med middagen som tack.. heh!

Går kvällen var iaf helt ok! Åt middag hemma hos Tomas. 3-rätters blev det så man var ganska mätt sedan efter all god mat. Där vid nio for vi sedan till Ersboda där det var ett gäng och partade. Så vi drack massa gott, spelade kort och bara hade det trevligt med musik. Innan tolv slaget begav vi oss såklart mot stan. Där rann tiden iväg som tusan. När jag trodde att klockan skulle vara typ två minuter över tolv så hade det redan gått tjugo minuter sedan tolvslaget. Börjar bli lite rädd nu. Allt går verkligen så fort. Fan, i år är det vi 94ors tur att bli arton. Vi som nyss lärt oss gå. Istället för efterfest så for jag, Tomas, Kajsa och Stefan hem till Kajsa. Fast vi hann knappt komma dit så vart vi hungriga och for till Max.. Hur som helst tycker jag själv att nyår blev bra, tycker verkligen att det är överskattat och därför firades det på ett enkelt sätt. perfecto.

Kameran användes inte precis effektiv, den fick vara med lite i slutet.. men det blev riktigt dåliga bilder!






Kom ihåg mig?