Söndag

Men sådärja. Går dagen blev bra. Bror min vann spölandscupen medan pappa blev 87a av 360 deltagande på sitt första halvmaraton lopp. Med mål att ta sig runt och inte komma sist. Duktiga pojkar! Allt detta medan jag och tomas hade en trevlig dag/kväll i Mickelsträsk. Fick go fika hos mormor och morfar och gomiddag hos Martin och Camilla. Bra kväll som sagt! Idag har jag varit och hoppat för Johanna igen. Kände enormt att han (speciellt med gagsbettet som jag hoppar med) att jag inte får igenom böjningen och han blir svår att svänga. Hoppade en liten bana och det gick väl rätt ok. Sedan pustade vi en stund innan jag skulle hoppa tre hinder. Bara svängar men inte skarpa och helt plötsigt vände han mjukt och fint och följde bra så det släppte alltså mot slutet. Men vi behöver en riktig dressyr omgång snart igen. Men jag är nöjd över pållens insats idag och lite min egen också faktiskt. Men jag  känner fortfarande inget riktigt tävlingssug..
 
 
 

Varför inte anmäla dig till dressyrtävlingen den 1 sept på hemmaplan?




Kom ihåg mig?