Åheeej.



Som ni ser fick Jenny komma och rida idag. Hon fick skritta runt lite och även trava en bit. När hon sedan for hem igen så tränade jag galopper på raktspår, galoppombyten osv. Asså helt ärligt, när jag rider själv och ingen ser så går han så himla bra! Jag har fortfarande mina problem för nervositet, så fort folk kollar på så tappar jag helt fokus, vad har jag att vara rädd för? Som i början av träningen igår, mina ben var gelé!! Kanske för att jag vill visa och tänker så mycket att det blir dåligt.. vet inte! Men det måste verkligen bort.. Mamma sa just detsamma för när hon ser på går det bra, och hon såg direkt att jag var nervös igår för på uppvärmningen spang han helt med huvudet i luften, iallfall tills jag kom på att jag måste slappna av.

Fick hem ett stort paket från Hööks idag och igår fick vi hem hans dressyrsadel som vi köpte med. Visar allt imorgon.



Kom ihåg mig?