Onsdag.



For till Mio imorse. Tömkörde honom i kanske 15-20 minuter, bara skritt. Han var så fin och tyckte det var roligt att få komma ut till annat än hagen. Annars står han mest och äter en massa mat och blir rund om magen.

Måste även passa på och säga tack för alla fina kommentarer, det värmer väldigt mycket. Många frågor också så jag tänkte förklara lite enkelt. Jag tävlade i vännäs 8 maj, det gick åt h-vete. Men som vanligt så lyckas man skylla allt på sig själv och jag var arg och ledsen. Tänkte "Hur ska vi kunna sälja honom nu när inte ens jag inte vill tävla honom".. Men tack vare mamma så togs beslutet att kolla upp honom. I Onsdags förra veckan ringde mamma på skolan.. Har aldrig fått en sådan stor klump i magen då hon berättar att vi fått två val.. Han håller inte längre för de han tycker är roligt. Han tycker inte att det är kul att fara ut i skogen på en lugn tur, då står han hellre i hagen och äter gräs.. Äta gräs kan man ju göra i himlen och det är därför vi skickar honom dit. Jag vet inte hur lång tid det kommer ta men idag önskar jag mer än allt att få tävla honom hur det än går, bara få hoppa igen.. detta var lättare tänkt än skrivet. Älskade vän..

Bra skrivet. Ibland önska man att de fanns en dundermedicin som kunde göra allting bra!

A.S

tråkigt..

Kan ni inte sälja honom istället ? Eller att han får vara en sällskapshäst och bara gå och beta där nere på betet ?



När tar ni bort honom ? ...:(

Men så tråkigt!!



Ska du köpa en storhäst/ny ponny?

men gud, vad tråkigt.. verkligen jättetråkigt!

(läste på fb att ni har tagit bort honom men förstod inte anledningen. förstod mer när jag läste detta inlägg...)




Kom ihåg mig?