vilsen i skogen vandrar hon om kring....

  

Klockan ringde 8.00 i morse. Trog på mig stallkläder och åkte iväg till Mio. Han fick sig ett rätt lugnt pass då underlaget är sämst hemma just nu. Ska se om jag kan på skjuts till hippo och rida lite ordentligare på fredag. HUr som helst så fick han mat sedan och därefter cyklade jag vidare till teg. Fick rida två stor hästar där. Red först en väldigt lugn unghäst som man fick driva på en hel del. Hoppade även några små skutt med honom. Red sedan en väldigt het häst som man fick vara väldigt lugn och bestämd på. Travhoppade bara lite med den, men om man inte tänkte skritt innan hindret blev det galopp efter. Två jätte fina hästar och vi kom fram till att om jag ska köpa en stor häst vill jag ha något mitt emellan dessa två.

Att cykla till stallet på teg gick enkelt men jag hittade ju fan knappt hem. Hamnade på fel väg redan i början och det blev en stor omväg. Nu har jag duschat och ska snart rulla mot Mickels för att gratta min morbror. Men även hälsa på mormor och morfar som jag inte träffat sedan i julas...



Kom ihåg mig?