lillamickels.

Hann endast med en dusch imorse innan vi åkte till Mickels. Mamma och pappa skulle hjälpa till att riva ett gammalt garage medan jag och samuel inprincip inte gjorde något. Vi åt mat ungefär varannan timma, allt ifrån hamburgare, tacos, bullar och kaffe. Jo juste, jag och Camilla for ut med Saaben medan och brummade i skogen. Senare tog jag och mamma en gammvolvo och tränade på att fickparkera mellan två soptunnor. Så efter att ha kört två manuella bilar tog jag automaten hemmåt och jag måste råda er att aldrig någonsin ha båda föräldrarna i bilen, det slutar bara i bråk! Tog mig tillslut till en glad ponny och flyttade honom till den hagen utan massa gräs påväg hem. Han ser redan ut som en lite köttbulle men för engångs skull så bryr jag mig inte för han mår så bra ändå!

Funderar på att sova strax. Tänkte mig upp imorgon för att tjäna några kronor och dessutom har det lovats bra väder så jag håller tummar och tår för att det ska bli så!



Camilla: Jag tar en bild nu så att dina kompisar får se att du har (sladdat)kört i skogen.
Jag: haha gör det, ta inte kort på hastighetsmätaren bara...



Kom ihåg mig?