Raspoetin

Jag hoppas inte fler tror som min mamma. För enligt henne skriver jag i bloggen som att jag inte trivs/gillar Raspen. Oj vad det inte stämmer. Det enda jag inte gillar med honom är skillnaden mellan honom och Mio. Då menar jag bara dom här sakerna som hästar oftas gör när dom kommer till nya ägare, som jag har pratat om tidigare. Ja att på samma ställe ska han bråka när vi rider ut själva. Fast det har ju varit bättre ett tag nu men det var något Mio aldrig gjorde. Sedan har han inte bästa tålamodet om man tillexempel ska klippa manen eller om han ska stå ett tag i stallgången. Men när jag tänker efter så har det blivit bättre men inte helt bra. Men det är nog bara det med att komma till nytt ställe så jag tror det där kommer lösa sig. Han är annars riktigt snäll och rolig att rida. Det jag föll för framför allt var hans ärlighet. Lägger in två klipp från när jag red honom första gången. Jag vill inte påstå att det ser mycket bättre ut idag. Men det har blivit skillnad och på klippen håller jag mest i mig och försöker styra. haha!






Vet inte om Karin (hans förra ägare) läser detta, men han var precis vad du sa och precis vad jag ville ha. Hade varit riktigt roligt att få ta en lektion för dig nu när jag haft ett tag. Men 100 mil.. lite väl långt!



Kom ihåg mig?