Men tjaa, är i min egen lilla värld och tänker inte lyssna på dig!




-Per, jag har pratar med dina föräldrar, och vi vill att du börjar lyssna på oss när vi talar.
-Mmmm....
-Lovar du det??
-Va?? Lovar vad?


 Älskar mitt humör just precis nu. Skulle kunna springa runt elljusspåret ( tänke säga runt jorden men frågan är ju om jag tar mig ur umedalen med min kondis..) Tyvärr måste jag göra annat.. fast om jag gör bort det så hinner jag ju springa sedan, näe fan vad jobbigt! Kladdkaka sitter bättre.

Nej nu ska jag vara lite seriös här. Jag behöver caaash. Inte till något speciellt.. eller joo kläder ungefär! Men jag vet inte ens om min hundrig är kvar på kontot. Så antingen om någon kunde skänka lite pengar, vilket vore det bästa! Eller så kanske någon har ett jobb till mig? Fast jag går ju i skolan hela dagarna, kvällarna är jag i stallet/pluggar/kompisar och på helgerna jobbar man väl inte? eller Jo kanske en Söndag? Eller om någon har ett tillfälligt jobb? Eller så kan jag ställa upp med ponnyridning, har funkat hittils.  

Amen ni fattar det här blev ju lite skumt.. men om någon vet, skriv en kommentar eller maila: [email protected]
Jag behöver verkligen en hjälte nu!

sök om att börja helgjobba då? Man tjänar ju jättebra på att jobba på helgen ju och nu när tävlingsäsongen snart är slut så har du ju massa tid att jobba på under helgen:D




Kom ihåg mig?