Hoppträning







Sista hoppträningen för den här terminen (fast det blir nog några extra träningar ändå mellan tävlingar). Sedan så fick vi tacka för tiden med våran nya hopptränare. Men på det halvåret som vi hade henne så lärde jag mig mycket och vi har haft många roliga,svåra och jobbiga övninga, Precis som det ska vara!

Själva hoppträingen gick iallfall bra. Tävling stod på schemat och alla blev lite taggade. Vi red grunden på tio hinder och då var han inte riktigt framme. Vi tog oss dock felfritt igenom. Sedan blev det omhoppning och då blev man ju gaanska taggad. Gick iallfall himla bra det och jag å Johanna fick samma tid och felfritt. Dom andra två hade en snabbare tid men rev varsitt hinder. Tyvärr så bestämdes det att det bara skulle gå på tid så vi kom ju sist.. heh! Roligt avslut på terminen iallfall!

Nu är det dags för mig att äta lite middag. Bättre sent än aldrig

Hoppas dagen varit bra!

Vilken läcker blogg du har :)

och den var intressant att läsa!



ta hand om dig. kram!




Kom ihåg mig?