shopppping!

Tjosan igen. Tänkte visa vad jag fick med mig hem från stan idag. Träffade ju Sara vid tolv och kollade lite kläder o så!


behövande grejer!
Köpte Mascara och nagellack på Kicks.
Ansiktsmask på Åhlens
  
( Den röta lådan innehåller fyra glasögon bågar..)



Hittade också annat.
Linnet är från HM
T-shirten är från Gina Tricot

/Elin♥
a

höhö! :))

scvar: jodå det är bra, ellerhur är den där gula mascaran bra som du har köpt? ;) vad har du jgort idag då

bra saker :) det är bara bra , har du gjort idga då?

kram

a

Klaga? Det kan jag inte göra på en fredagskväll (:

svar: plugget första dagen på vårterminen idag alltså ;)

läkaren och bakning , händer ikväll då?

krma

sv: hej! ja allt e bra:) sj?

kram!<3

sv: yes :) själv? :)



fina saker :)

också ett redigeringsprogram :)

sv; jadå allt är bra med mig, sj ^^,

va gör du? :) ♥

Hej, jag driver en blogg jag också.

Handlar om allt från kläder och smink, till min vardag i byhålan jag bor i.

Kika gärna in :)



http://aalinae.blogg.se

Fiina saker :)




Kom ihåg mig?