"farsan"



Det var dessa jag och Sara hämtade på stan! Det fanns ett begränsat antal biljetter. Eftersom att alla nior, i Umeå(?) var bjudna på förhandsvisningen, så tänkte vi att det skulle vara lång kö osv. Men icket! Nu har vi iallafall biljetter till "farsan" nästa måndag.
Förutom jag och Sara så ska Hanna, Cissi och Malin också följa med. Om ni undrar varför jag har fem biljetter..

gratis bio blir nice! =)

sv: jag vet inte, tror inte att man kan göra det :(

tack hörredu! :D

heej sjukt fin blogg har du!!

hoppas allt är bra;) kram

Hej söt!

vi har haft kontakt via bloggen innan o nu tänkte jag bara säga att jag är tillbaka igen efter min bloggpaus =) Kickstartar med en frågestund så man kan catcha upp haha. ställ gärna en fråga!

Allt bra med dej? hoppas att vi kommer ha kontakt igen framöver!



Kramar Vanadesse

har inte hört talas om den filmen xD




Kom ihåg mig?